Post Top Ad

środa, 22 marca 2017

10 najlepszych kanałów na YouTube


Witajcie młodsi i starsi czytelnicy. Zapewne każdy z was kojarzy YouTube. Każdy z was chociaż raz w życiu oglądnął przez niego jakiś film. Ja robię to regularnie i chcę się z wami podzielić moimi ulubieńcami.


1. Red Lipstick Monster

Ewy nie da się nie kochać! Znajdziecie u niej wszystko dla fanek makijażu, paznokci i tatuaży.


2. StylizacjeTV

Karolina urzekła mnie swoją przyjacielską postawą. Zajrzyjcie a sami się przekonacie.


3. BEKSY

Każdy potrzebuje czasem chwili odprężenia, oderwania się od rzeczywistości. Beksy sprawiają, że zapominam chociaż na chwilę o problemach.


4. Abstrachuje

Były Beksy, nie może zabraknąć Abstrachuje. Panowie w trochę śmielszej wersji!


5. Szparagi

Szparagi? Osobiście nie lubię... ale jeść! Oglądać jak najbardziej.


6. Nieprzygotowani

Nieprzygotowani i tematyka szkolna. Sprawiają, że nawet szkoła wydaje się być fajna...

7. True Beauty is Internal

Adrianna sprawia, że czuję jakby na filmiku mówiła do mnie przyjaciółka. Niepowtarzalny kanał!

8. Martin Stankiewicz

Martin Stankiewicz to mój nr 1 jeśli chodzi o kanały rozrywkowe!

9. O matko i córko!

O matko i córko - wspaniały duet (oczywiście) matki i córki.

10. Ajgor Ignacy

Ajgor mówi to co myśli i nie przejmuje się opinią innych. I bardzo dobrze!



****

A wy znacie te kanały? Polecicie jakieś?
08:56 / by / 11 Comments

11 komentarzy:

  1. Kanały urodowe bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jejku!
    Gdybym ja miała zrobić taką listę to byłaby identyczna!
    Dosłownie :)
    Wszystkich uwielbiam!
    Pozdraawiam Cieplutko :)
    http://the-life-of-victory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladam red lipstick monster, kiedyś zdecydownie bardziej mi sie podobaly jej filmiki. Oraz stylizacjetv caly czas na bieżąco. Poza tym bardzo lubie kanaly takie jak kornela55, katosu, mammydoriska, dlm, alissvlogchanel, maxineczka :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie przywiązywałam wagi do kanałów na yt, jednak Ewkę kocham. Bardzo wiele razy mi pomogła swoim słowem w sprawie kosmetyków. Jakiś czas temu natrafiłam też na Twój punkt 9. I trochę jednak się pośmiałam, obalanie mitów o paznokciach wyszło im całkiem zabawnie.

    martawipplinger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkich. Z tej listy najbardziej na tą chwile lubię Nieprzygotowanych oraz Szparagi i ich szparapy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej podoba się ich "Ballada o pizzy" :D

      Usuń
  6. Znam wszystkich z twojej listy ale nie lubie stylizacji i nieprzygotowanych bo kanał nieprzygotowani jest tak bardzo... no dobrze zrobiony że aż telewizyjny i no troszkę mi nie pasuje do youtuba
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :D ma troszkę inną formę, prawie jak serial xD

      Usuń

Post Top Ad