Post Top Ad

poniedziałek, 20 lutego 2017

Maksi radzi: 5 zasad dobrego selfie ;)

1. Zdjęcie z góry.
Robiąc selfie trzymaj telefon nieco wyżej. Na pewno twoja sylwetka będzie szczuplej wyglądać i pozbędziesz się drugiego podbródka 👍

2. Oświetlenie!
Najważniejsze przy robieniu zdjęć jest dobre oświetlenie. Pamiętaj, żeby światło nigdy nie padało Ci zza pleców.

3. Bądz oryginalny❗
Ciekawe miejsce albo oryginalny strój sprawią, że twoje selfie będzie wyjątkowe. A może jakiś mistrz drugiego planu?

4. Zrób ich kilka ;)
Nawet gwiazdy nie wrzucają na swoje portale społecznościowe zdjęć, które zrobiły jako pierwsze. Najlepiej zrobić kilka i wybrać to, na którym wyglądamy najkorzystniej.

5. Dobry makijaż :D
Ta rada to raczej dla dziewczyn, chociaż ostatnio popularny jest również męski make up. Pamiętajcie, że źle dopasowany makijaż na pewno nie poprawi Wam efektu zdjęcia, a wręcz je zepsuje.

To co? Do ddzieła! Podzielcie się z nami swoimi genialnymi selfie ;)

Buziaki 😘😘


08:27 / by / 16 Comments

16 komentarzy:

  1. Dobry post ;) przydatny!
    Ja zawsze robię kilkanaście selfie =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ... a ja bym chciała kijek do selfie! Kupiłam jeden i się zepsuł.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z tymi punktami ! Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie i przede wszystkim przydatne porady ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/02/moja-wspopraca-z-bonprix.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I oczywiście dobry aparat. Nie musi być to Iphone, ale na pewno musi mieć dobrą jakość, bo bez tego to nawet makijarz nie pomoże i nie mówię tu tylko o selfie :)

    Pozdrawiam www.blog-emilux.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyłącz. Tę. Muzykę. Dziękuję XD Nic bardziej nie wkurza na blogu, naprawdę ;)
    Generalnie z selfie jest jeden problem - nie ważne, jak się ustawisz i tak Twój nos będzie dwa razy większy niż w rzeczywistości. Kwestia perspektywy. Ja tam się w to generalnie nie bawię ;) Ani dobrego aparatu w telefonie, ani jakiejś potrzeby nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemyślimy to ;)
      Dobry aparat to w sumie podstawa dobrego selfie ;)

      Usuń
  7. Ja bardzo często robię selfie i zależy mi tylko, żebym jakoś na nim wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie zwykle robienie seflie kończy się na tym, że w galeri mam ponad 100 zdjęć z czego tylko dwa wyszły w miarę przyzwoiciem. Mam nadzieje, że dzięki tym radom to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie najważniejsze jest dobre światło :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie te rady znam, a ta ,że trzeba zrobić kilka zdjęć to najprawdziwsza prawda!

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oświetlenie i dobry makijaż, na to zawsze zwracam największą uwagę chyba :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad