Post Top Ad

środa, 22 lutego 2017

Moje odkrycie- PINTEREST!



Nigdy nie interesowałam się jakoś za bardzo portalami społecznościowymi. Moim głównym miejscem w internecie, do którego zaglądałam był Facebook i sporadycznie instagram. Jednak ostatnio przede wszystkim za sprawą mojego bloga zaczęłam eksperymentować z różnymi stronkami

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić coś, na co natknęłam się całkiem niedawno i pokochałam całym sercem.
Mowa tu o portalu Pinterest. Jest to niejaki bank zdjęć, gdzie można magazynować swoje ulubione i orginalne grafiki. Na pintereście znalazłam mnóstwo inspiracji, dlatego dzisiaj chciałam się tym z wami podzielić.



Ja przede wszystkim szukam inspiracji o tematyce fashion, beauty i oczywiście o moich ulubionych serialach. Fajne jest to, że możecie wybrać tematykę, jaką się interesujecie, a portal sam generuje ci proponowaną grafikę.
A wy słyszeliście już o Pintereście? Jeśli tak to podajcie swoje konta.
08:19 / by / 6 Comments

6 komentarzy:

Post Top Ad