Post Top Ad

środa, 8 lutego 2017

Samoocena

'Jestem brzydka i głupia.' 'Nikt mnie nie potrzebuje.' 'Każdego ranie.' Niska, średnia czy wysoka? Samoocena zależy od nas i od tego jak ze sobą postępujemy, jeśli oceniamy się słabo i źle, nasza samoocena jest niska. Natomiast jeśli myślimy o sobie dobrze samoocena rośnie. Jeśli ktoś uważa, że jest gruby, może zacząć ćwiczyć, nie tylko wygląd się poprawi, ale także samoocena. Jeśli ktoś uważa, że jest brzydki to może zmienić swój wygląd np. jeśli nie podoba mu się jego kolor włosów, może przefarbować. Jeśli ktoś ma słaby charakter to zawsze może spróbować go zmienić. Moja samoocena jest wysoka, chyba nawet za bardzo wysoka :D Nie zawsze taka była, w podstawówce moja samoocena była niska. Uważałam się za brzydką, głupią i bezwartościową osóbkę. Wszystkie złe słowa trafiały głęboko i na długo. Do czasu gdy zrozumiałam, że zdanie tych ludzi nie ma znaczenia, bo musimy się podobać najpierw sobie, później reszcie. Mimo wszystko ciągle czułam się źle z moim wyglądem więc postanowiłam zacząć ćwiczyć. Znalazłam w internecie jakieś ćwiczenia na brzuch i zaczynałam od najłatwiejszych ćwiczeń, na początku było ciężko, jak to początki, ale z czasem lepiej i lepiej. Z czasem treningi stały się dla mnie odskocznią od problemów i wyładowaniem emocji. Samoocena poszła bardzo w górę. Zaczęłam siebie inaczej oceniać i inaczej mówić o sobie. Złe słowa trafiają nadal, ale po chwili wypadają. Pamiętajcie, że wygląd jest tylko częścią, charakter też jest ważny. <3
12:53 / by / 0 Comments

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Post Top Ad