Post Top Ad

poniedziałek, 20 lutego 2017

TUMBLR

Z tej strony Weronika
Muszę przyznać, że ostatnio bardzo zaniedbałam moje dni "wpisów" na bloga aczkolwiek staram się to naprawić przede wszystkim się zmobilizować. Złapał mnie ostatnio totalny leń. Być może spowodowane jest to moimi feriami. Na szczęcie i niestety kończą mi się już w niedziele. Ferie standardowo spędzam w domku. Przed zabraniem się do pisania w głowie miałam mnóstwo pomysłów na zdania, tekst, tematy, które chciałabym poruszyć. Aczkolwiek teraz BRAK wielkie NIC w mojej głowie. Przyznaje, że nie przeszkadza mi to. Popisze tak o. Co pierwsze przyjdzie mi do głowy bo czemu by nie spróbować czegoś nowego i zarazem spontanicznego ?
Otóż kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.. tak to chyba szło. Ostatnio przeglądałam tumblr i znalazłam dużo ciekawym, modowych zdjęć. Totalny sztosik. Podawajcie w komentarzach swoje tumblr'y .










 Ogólnie zbieram pieniądze na spełnienie swoich marzeń a dokładniej na m&g aby spotkać się ze swoim idolem. Z racji tego, że mam kilka ciuchów, które w ogóle nie noszę to postanowiłam je sprzedać. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany można pisać do mnie na e-mail : weronika-romanowicz@wp.pl
a tam powysyłam zdjęcia rzeczy. Ewentualnie na snapie : imwersoon
13:04 / by / 2 Comments

2 komentarze:

  1. Mi nie podobają się takie style i stale twierdzę, że nie byłby mi dobrze np. w szerokich spodniach.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekła mnie ta druga stylizacja, jest w moim stylu!:) oj tam czasem trzeba zdać się na spontan:)

    OdpowiedzUsuń

Post Top Ad